دلم گرفته ....................
 
سکوتت برام اشوبه
 
 
چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : نسرین

امشب دلم گرفته بازم مثل هرشب

نمیدونم چی بنویسم ولی دلم میخواد بنویسم تا اروم شم

تا سبک شم.

دلم میخواد با صدای بلند داد بزنم گریه کنم

ولی نمیدونم چرا به هوای ازاد نیاز دارم

هوام خداست نفسم خداست ولی

ولی نمیدونم چرا نمیتونم زیر این سقف صداش بزنم

زیر این سقف باهاش حرف بزنم  درد و دل کنم

میرم تو حیاط و رو به اسمون با خدام حرف میزنم کمی سبک میشم

خدا رو زمین نیست خدا تو اسمونا جا داره

دروغه که میگن خدا همه جاست

خدا فقط اون بالا بالاهاست

مثل ما رو زمین نیست رو زمینی که سفت بهش چسبیدیم

نمیدونم چرا خاک این زمین دامن گیره مگه رو این زمین چیه

که مردن هم ارومم نمیکنه ؟

دلم میخواد باشمو بهش التماس کنم که منو رو خودش بزاره

چون دلبسته ی ادماش شدیم

دلبسته کسایی شدیم که دوسشون داریم

که عاشقشونیم

خداجونم نفسم تویی ببین بازم دلم گرفته

دارم از بغض میترکم دارم خفه میشم

دلم میخواد واسه یه بارم که شده بیای رو زمین ادمات و

یه شب و پیشم بخوابی دلم میخواد امشب تو بغلت سیر گریه کنم و

باهات حرف بزنم باهات از ادمات بگم که خستم کردن

خدا جونم به خداییت قسم خستمممممممممم

دیگه نمیتونم خستممممممممممممممممممممممممممممممم

دلم یه خواب طولانی میخواد

یه خوابی که وقتی بیدار شدم تمام خستگیام رفع شده باشه

از نو متولد بشم

خداجونم تو تکی نه شریکی نه خونواده ای پس

به خودت قسمت میدم

خداجونم توروخدا..............



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت7:49---13 خرداد 1395
چِقدر زود بہ اخَرِ خَط پایان رِسیـدم

نمـے دانَم تُنـد دویدم

یا راه کـوتاه بـود...

---------------------------------------
مطلب بالایی رو بزار واسه واتساپت !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به خونه نسرین گلی خوش اومدی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سکوت و آدرس love-65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: